Karoséria

Podvozok predstavuje výsledok úplne nového vývoja. Ponúka vysoké úžitkové zaťaženie vďaka nízkej pohotovostnej hmotnosti. Vynikajúca pevnosť zabezpečuje špičkové jazdné charakteristiky. Jednotlivé súčasti sú inteligentne rozmiestnené s prihliadnutím na maximálnu efektívnosť. Dokonalý základ, na ktorom je možné stavať.

Ľahký a pevnýSchéma podvozka

operátora

Úplne nový rám podvozka novej série XF

V prednej časti rámu podvozka je priestor na mimoriadne široký chladič motora. Chladič chráni aj pevný nosník v prednej časti so systémom ochrany Front Underrun Protection. Pevná a tvrdá predná časť podvozka vozidla zabezpečuje presné riadenie.

Nový systém Stabilink v odpružení zadnej nápravy nielenže znižuje pohotovostnú hmotnosť vozidla, ale zlepšuje aj ovládateľnosť vozidla. Nápravy, odpruženie náprav a riadenie sú navrhnuté úplne nanovo, aby sa znížila pohotovostná hmotnosť vozidla a zlepšil sa jeho výkon.

vodiča

Úplne nová konštrukcia podvozka

V prípade vozidiel DAF bolo vytvorenie čo najväčšieho priestoru na podvozku prioritou. Napriek existencii systému EAS (systém následnej úpravy výfukových plynov) s katalyzátorom SCR a filtrom tuhých častíc na čistenie výfukových plynov bolo cieľom získať palivové nádrže s celkovým objemom 1 500 l na nápravách s rozchodom 3,80 m a dostatočný priestor na inštaláciu jednotiek čerpadiel, hydraulických nádrží a schránok na náradie. Na dosiahnutie cieľa sú akumulátory umiestnené v zadnej časti nápravy a štandardná nádoba na AdBlue s objemom 90 litrov (voliteľná nádoba s objemom 140 l) sa nachádza za kabínou. Na účely jednoduchého používania je možné túto nádobu plniť priamo spoza kabíny.