Dotazník – prieskum spokojnosti zákazníka

Vážený zákazník,
v úsilí zlepšovať kvalitu a úroveň služieb servisu nákladných vozidiel DAF a návesov KÖGEL Vás chceme poprosiť o vyplnenie dotazníkov. Váš úprimný názor nám môže veľmi napomôcť pri zvyšovaní kvality nami poskytovaných služieb a zlepšovaní všetkých aspektov našej spolupráce.

Náhradné dielyServisPredaj a dodávka vozidiel

     

    Firma

    Váš email

    Telefónne číslo

     

    1. Otváracia doba predaja náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    2. Správanie a snaha predajcov náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    3. Pravidelnosť návštev predajcov náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    4. Rýchlosť a presnosť zamestnancov pri prijímaní požiadaviek a sťažností

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    5. Znalosti a schopnosti predajcov náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    6. Informácie o špeciálnych ponukách a akciách

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    7. Rýchlosť obsluhy pri pultovom predaji náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    8. Dostupnosť náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    9. Pravidelnosť bežných dodávok tovaru

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    10. Prehľadnosť a úroveň informácií na faktúrach

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    11. Ceny náhradných dielov

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    12. Aký je Váš celkový dojem z úrovne obsluhy v oblasti predaja náhradných dielov?

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    13. Budete v budúcnosti nakupovať diely od nášho predajcu?

    Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

     

    Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste venovali nášmu dotazníku. Veríme, že vďaka Vašim postrehom sa dokážeme poučiť a zlepšiť služby k Vašej a tak i našej maximálnej spokojnosti.

    Ak budete mať v budúcnosti dobré, alebo tiež zlé skúsenosti s opravou v našom servise, napíšte nám o tom prostredníctvom Knihy sťažností a pochvál, ktorú nájdete na našej stránke www.daftruck.sk v menu pod názvom "VAŠE NÁZORY".

       

      Firma

      Váš email

      Telefónne číslo

       

      1. Otváracie hodiny servisu

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      2. Správanie a ochota zamestnancov

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      3. Rýchlosť a presnosť zamestnancov pri prijímaní požiadaviek a sťažností

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      4. Znalosti a schopnosti zamestnancov nachádzať riešenia

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      5. Kvalita služieb a opráv vykonaných na vozidle

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      6. Vozidlo bolo vrátené čisté a nepoškodené

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      7. Flexibilita servisu pri poskytovaní aktuálne potrebných služieb

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      8. Rýchlosť obsluhy v prijímacej kancelárii servisu

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      9. Informovanie o priebehu opravy

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      10. Dostupnosť náhradných dielov v servise

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      11. Celková doba, ktorú bolo vozidlo v oprave

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      12. Pripravenosť vozidla v dohodnutom termíne

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      13. Upozornenie na nové závady pred prevedením opravy

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      14. Prehľadnosť a úroveň informácií na faktúre

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      15. Cena údržby a opráv na faktúre

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      16. Cena náhradných dielov na faktúre

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      17. Aký je Váš celkový dojem z úrovne obsluhy v našom servise?

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      18. Vrátite sa aj v budúcnosti do nášho servisu?

      Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

       

      Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste venovali nášmu dotazníku. Veríme, že vďaka Vašim postrehom sa dokážeme poučiť a zlepšiť služby k Vašej a tak i našej maximálnej spokojnosti.

      Ak budete mať v budúcnosti dobré, alebo tiež zlé skúsenosti s opravou v našom servise, napíšte nám o tom prostredníctvom Knihy sťažností a pochvál, ktorú nájdete na našej stránke www.daftruck.sk v menu pod názvom "VAŠE NÁZORY".

         

        Firma

        Váš email

        Telefónne číslo

         

        1. Správanie a ochota predajcov vozidiel

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        2. Znalosť produktov a schopnosti predajcov

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        3. Poradenstvo v oblasti leasingu a možnostiach financovania

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        4. Poradenstvo v oblasti zmlúv o údržbe a opravách (RM kontrakt)

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        5. Poradenstvo v oblasti neštandartného vybavenia a príslušenstva vozidla

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        6. Profesionalita v oblasti tvorby cenových ponúk

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        7. Plnenie dohodnutých termínov dodávky vozidla

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        8. Plnenie požiadaviek pôvodnej objednávky

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        9. Stav nového dodaného vozidla

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        10. Dostupnosť úplných informácií o novom vozidle v dobe jeho dodania

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        11. Profesionalita odovzdania a predstavenia nového vozidla

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        12. Pravidelnosť, v akej Vás predajca kontaktuje

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        13. Rýchlosť a presnosť zamestnancov pri prijímaní požiadaviek

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        14. Plnenie sľubov všeobecne

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        15. Aký je Váš celkový dojem z úrovne služieb pri predaji a dodávkach vozidiel?

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        16. Vrátite sa aj v budúcnosti k nášmu predajcovi kvôli kúpe nového vozidla?

        Neviem hodnotiťVeľmi nespokojnýNespokojnýSpokojnýVeľmi spokojný

         

        Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste venovali nášmu dotazníku. Veríme, že vďaka Vašim postrehom sa dokážeme poučiť a zlepšiť služby k Vašej a tak i našej maximálnej spokojnosti.

        Ak budete mať v budúcnosti dobré, alebo tiež zlé skúsenosti s opravou v našom servise, napíšte nám o tom prostredníctvom Knihy sťažností a pochvál, ktorú nájdete na našej stránke www.daftruck.sk v menu pod názvom "VAŠE NÁZORY".